Suze mi idu na oči čim čujem za UAZ-a.

Dakle, za njega nije dovoljan samo vozač, potreban je i suvozač, ali ne u smislu da je to neko ko sjedi do vozača, nego kao pomoćnik vozača koji mu pomaže okretati volan u okuci. Ima dva mala spremnuika goriva i polugu kojom se prebacuje s jednog spremnika na drugi (radnja na koju se često zaboravlja), što neumitno dovodi do neočekivanog zaustavljanja na cesti i daljnjih problema... Ovaj koji smo koristili ima istu serijsku grešku kao i Niva, nakon nekog vremena grijanje se ne može isključiti, nikako, pa onda ljeti imaš klimu u automobilu, samo što je pustinjska.
Rusi, kada prebacuju vozilo iz postrojbe A u postrojbu B, prebacuju i vozača koji duži vozilo, jer samo ga on zna "u dušu". U uputstvu za uporabu je pisalo kako je vozač tijekom slobodnog vremena dužan pritezati vijke na karoseriji.
Imao je zanimljivo rješenje na kileru: poluga za ispuštanje vode iz sustava, tako da ste za nekoliko minuta mogli isprazniti vodu u slučaju očekivanog zahlađenja.
Što se tiče potrošnje, 10 l / 100 km je nedosanjana želja.
Istina, van puta je car, ali generalno je poluproizvod. Vidio sam i konverziju UAZ-a s Mercedesovim djelovima, kako je to dobar auto (od mercedesa je ostala samo karoserija, a od Užasa iskorištena samo karoserija i podvozje, čak je i ABS prebačen, sjedala, klima...).