Ultimativni automobil za offroad

  • 60 replies
  • 8204 views
*

Offline DF_zgb

  • ***
  • 146
  • 5
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #40 u: 02 Kolovoz , 2015, 19:30 »
Danas vidio dobru off-road pilu :)

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi ILI Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi!

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3325
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #41 u: 02 Kolovoz , 2015, 22:18 »
ima negdje specifikacija doticnih vozila?? koji motor ih pokrece


vidio i ja,bas su mrcine

Via Tapatalk


*

Offline poljičanin

  • *
  • 1812
  • 18
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #42 u: 02 Kolovoz , 2015, 22:43 »
Vehicle: M-ATV
Manufacturer: Oshkosh
Engine: Caterpillar C7
Type: Inline, six-cylinder, turbocharged, four-stroke diesel
Bore: 4.33 inches
Stroke: 5 inches
Displacement: 441 cu. in (7.2L)
Compression Ratio: 16.5:1
Oil Capacity: 4 3/4 gallons
Dry Weight of Engine: 1,425 pounds
Horsepower: 370 hp
Transmission: Allison 3500 SP
Transfer Case: Marmon Herrington (with integrated driveline lock)
Suspension: TAK-4 independent
Seating Capacity: Four passengers and one gunner
Curb Weight: Less than 25,000 pounds
Payload: 4,000 pounds
Central Tire Inflation: Two-channel with four terrain settings
Lighting: LED headlight and running lights front-mounted vehicle winch, V-shaped hull for mine protection, beadlock wheels, planetary gear reduction wheel hubs, four-wheel independent suspension features up to 16 inches of wheel travel.

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3325
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #43 u: 03 Kolovoz , 2015, 16:27 »
Tenks Polji,ulalal bas je mrcinski gle borung cilindri auuu ko lokomotiva .. 300 konja

Via Tapatalk


*

Offline Preppy

  • *
  • 4095
  • 20
  • Spol: Muški
  • QRP SSB
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #44 u: 26 Travanj , 2016, 14:56 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
Ja sam prije imal Navaru. Razlika je kaj Patrol ima serijsku blokadu diferencijala, a kod Navare je nema. Osim toga Patrol je puno boljih terenskih svojstava (širi je, zadnji korači su pomaknuti prema kraju),  ima puno veći rezervoar za gorivo, ja ima 3 cucka pa mi je ovo bolje jer mogu staviti boksove u prtljažnik I da im nije hladno.  U Navari je prtljažnik fizički odijeljen I nema grijanja tak da je to bezveze kad je jako hladno. I kod Navare moraš paziti jer je tek model D40 došao sa pravom veličinom zadnje klupe. D22 ima neki plitku kupu koja je izraziot neudobna za sjediti.
L200 viđam gradom I znam da su ljudi zadovoljni, putnička kabina je nešto veća ali mi se čini da je prtljažnik manji.
Za registraciju Navare ti je osiguranje niže ali cestarina veća tak da si tu negdje.

Kaj se tiće prolaska kroz vodu za sada nisam imao problema (razmišljam o Snorkelu) jer mi je auto izrazito visok. Kotaču su 35" to je cca 90 cm. poklopac motora je skoro na metar I pol od zemlje.

Usporedi visinu s drugim autima  :thumbs:

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi Gdje si nabavio vitlo? Jel si morao na test kod tehnickog?
Strastveni ljubitelj ludih ideja.

*

Offline Preppy

  • *
  • 4095
  • 20
  • Spol: Muški
  • QRP SSB
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #45 u: 26 Travanj , 2016, 21:43 »


Dečki što ga gari  :rofl2:
Strastveni ljubitelj ludih ideja.

*

Offline zlipa_tuljak

  • **
  • 38
  • 2
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #46 u: 26 Travanj , 2016, 21:49 »
vitlo nije problem nabaviti.
Predlaže, ti Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi ili Biolab u Zagrebu.
Atest ti treba, ali ako ga izvedeš tako da se "ne vidi jako" onda ti na tehničkom progledaju kroz prste.
who dares wins

*

Offline Preppy

  • *
  • 4095
  • 20
  • Spol: Muški
  • QRP SSB
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #47 u: 26 Travanj , 2016, 21:57 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
vitlo nije problem nabaviti.
Predlaže, ti Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi ili Biolab u Zagrebu.
Atest ti treba, ali ako ga izvedeš tako da se "ne vidi jako" onda ti na tehničkom progledaju kroz prste.

Tenks! Ti imaš vitlo na bežični daljanski na svome?
Strastveni ljubitelj ludih ideja.

*

Offline zlipa_tuljak

  • **
  • 38
  • 2
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #48 u: 27 Travanj , 2016, 13:09 »
Imam I žični i daljinski kontroler (i rezervne baterije) .
Samo prije ugradnje vitla se konzultiraj sa električarom jer vitlo pojede jako puno struje.
Ja u imam i 2 akumulatora od 110 Ah.
 
who dares wins

*

Offline loser

  • **
  • 72
  • 0
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #49 u: 11 Rujan , 2016, 14:41 »
Ovo sam danas uslikao u vožnji, nažalost žurilo mi se pa nisam mogao stati i saznati više. Ako sam dobro skužio, ova kamper nadgradnja se lako skida...
GOSTI NE VIDE SLIKE, Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi ILI Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi!

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3325
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #50 u: 12 Rujan , 2016, 21:16 »
ti stranci su ludi za tim kamionima, imam i ja par ulova moram prebacit slike sa kompa  :thumbs:

*

Offline Preppy

  • *
  • 4095
  • 20
  • Spol: Muški
  • QRP SSB
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #51 u: 18 Listopad , 2016, 19:38 »
Ja sam skoro kupio Nivu, Niva je zakon! Ali na kraju ipak traktor bio pametnija investicija...



Via TapaTalk

Strastveni ljubitelj ludih ideja.

*

Offline Bushcraft Wolf

  • ****
  • 946
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #52 u: 18 Listopad , 2016, 21:09 »
Niva zakon ako znas šarafati...odlične performanse u poluproizvodu... Auto pati od aljkavog sastavljanja...
The world is big and I want to have a good look at it before it gets dark...

*

Offline blinddog

  • *
  • 441
  • 14
  • Spol: Muški
  • VKV brico
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #53 u: 18 Listopad , 2016, 23:45 »
Koliko love toliko muzike

Ako misliš redovno šarafati po autu i nemaš velike kriterije na udobnost i potrošnju, onda je solidan auto. Redovno šarafanje je obavezno, potrošnja velika, ako ugradiš plin drastično smanjuješ prtljažnji prostor, mala težina je ponekad minus, loša kvaliteta novog vozila, nedostatak klime, serva i ABS sustava (mada neki noviji modeli imaju klimu i servo nisu se baš pokazali kao kod ostalih automobila), spisak je poduži.
Ako poznaješ automehaniku, imaš radionu ili dobrog mehaničara kojemu vjeruješ, i imaš puno vremena i nešto novca za modifikacije, onda je Niva jeftina baza za solidan ulazak u off road i 4x4 svijet. Ja sam ih promijenio tri. I najbolja mi se pokazala stara Niva, proizvedena 80-tih, s motorom dizelom iz Fiata. Auto nije mogao biti registriran zbog većih prerada ali je za vožnju po ranču i odlazak šumskim putovima na obližnje jezero u ribolov bio odličan. Ponekad sam prolazio i tamo gdje su samo traktori prolazili a ponekad sam zaglavio u barici vode ili mokroj travi zbog nekog banalnog kvara. Cijena rezevnih dijelova je u Mađarskoj bagatela ali takva im je i kvaliteta. Nadogradnja s boljim gumama, boljim zglobovima i amrtozerima, prepravak sustava grijanja, izrada paktregera na krovu, kompletna zaštita auta protiv korozije, i imaš super auto ako te ne svrbi potrošnja koja zna biti ogromna. U prosjeku 10 litara beznina. Meni potrošnja nije igrala ulogu jer sam je samo vikendom vozikao po šumama i gorama. I naravno, buči ko zmaj, cijelo selo zna da sam stigao.
1999 sam kupio novu Kia Sportage i to je bio prelazak s drvene hoklice na udobnu fotelju. Razlika ko nebo i zemlja! 128 KS (opet benzinskih), klima, ABS, servo, centralno, 4x4, reduktor, ma milina. Potrošnja manja nego u Nive, između 7 litara otvoreno do 100 km/h, 12 litara preko 140 km/h pa do 20 na terenu s uključenim reduktorom. Prolazi gdje god prođe Niva (ako imaš srca), udobnost drastično povećana, kvaliteta izrade nemjerljiva s Nivom, nije se kvario osim jednog manjeg ali zajebanog kvara na prednjem pogonu ali se to sredi za malo love.


Ovaj Bugar na videu bi se izvukao da je uključio šperu.
CB 328CT001
BE SMART - GET PREPARED

*

Offline Bushcraft Wolf

  • ****
  • 946
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #54 u: 19 Listopad , 2016, 00:20 »
Mi smo nekad na farmi imali jednu...pa je osla kvragu...došla druga...ista sudbina... Šogor radi u Sunčanim Šumama i prije je dužio Nivu,tj nekoliko...
Auto je aljkavo sastavljen i od nekvalitetnih dijelova...ili moras biti dobar s mehaničarem ili sam znati šarafati...kvari se na redovnoj bazi,zamjenski dijelovi nekvalitetni... Pojam udobnost za Ladu ne postoji...
Baš kako Blind kaže... Svi viču gle kroz kakve puteve i blato ide...pa ide jer oni s skupljim terencima nwce tuda,žao im je  ljubimaca.. A s Ladom ti je svejedno...Jednom je netko rekao - " Da Ladu Nivu sastavlja Nijemac s japanskim dijelovima ne bi joj premca bilo..."
The world is big and I want to have a good look at it before it gets dark...

*

Offline blinddog

  • *
  • 441
  • 14
  • Spol: Muški
  • VKV brico
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #55 u: 19 Listopad , 2016, 10:54 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
Jednom je netko rekao - " Da Ladu Nivu sastavlja Nijemac s japanskim dijelovima ne bi joj premca bilo..."

 :thumbs:
CB 328CT001
BE SMART - GET PREPARED

*

Offline tomislaw

  • *
  • 9
  • 0
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #56 u: 20 Siječanj , 2017, 15:34 »
Ovisi šta čovjek treba (želi) i kakav teren misli pohoditi. Pred dosta godina sam vozio Ladu, sad Pajera četvrte generacije. Oba auta su sposobna za puno toga bez ikakvih dorada, no to su dva totalno drugačija auta po karakteru. No ono šta me iskustvo naučilo, nije problem auto, već uglavnom vozač, pogotovo kod novijih i skupljih autiju.

Kupio je poznanik pred koju godinu BMW X5 (molim bez opaski kako to nije terenac, da, nije terenac u pravom smislu, ali i dalje kudlkiamo sposobniji od golfa ili nekog drugog "cestovnog" auta). Došli iza Tuka u Gorskom Kotaru do makadama koji ide preko Matić poljane (pričam o makadamu koji kolokvijalno nazivam "autoban"), i nakon dva - tri kilometra on kaže da bi natrag jer će mu kamenčići izgrebat auto.

Nisu svi u tolikoj mjeri osjetljivi, no većina vozača se ne usudi proći kroz gustiš i šiblje da ne oguli slučajno svog metalnog ljubimca. Tak da, badave bilo kakav terenac ako vozač očekuje da će auto izgledati nakon godinu dana kao što izgleda danas. ;)

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3325
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #57 u: 22 Siječanj , 2017, 14:09 »
Terenac mora bit mat zeleni il crni sa bullbarom povisen da gazi sve pred sobom po gradu i van cesta ... tak ja zamisljam svog jednog dana ono da ti ga bas nije zal ak se ne glanca ko pesje jajce hahahha

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk


*

Offline tomislaw

  • *
  • 9
  • 0
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #58 u: 23 Siječanj , 2017, 20:10 »
Nije baš Off Road, on road je, ali... :)


*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3325
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #59 u: 04 Veljača , 2017, 01:32 »
Bela strela je iza heheh :)

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk