Ultimativni automobil za offroad

  • 60 replies
  • 7914 views
*

Offline poljičanin

  • *
  • 1769
  • 16
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #20 u: 24 Veljača , 2015, 22:16 »
Suze mi idu na oči čim čujem za UAZ-a. :smrc: Dakle, za njega nije dovoljan samo vozač, potreban je i suvozač, ali ne u smislu da je to neko ko sjedi do vozača, nego kao pomoćnik vozača koji mu pomaže okretati volan u okuci. Ima dva mala spremnuika goriva i polugu kojom se prebacuje s jednog spremnika na drugi (radnja na koju se često zaboravlja), što neumitno dovodi do neočekivanog zaustavljanja na cesti i daljnjih problema... Ovaj koji smo koristili ima istu serijsku grešku kao i Niva, nakon nekog vremena grijanje se ne može isključiti, nikako, pa onda ljeti imaš klimu u automobilu, samo što je pustinjska.

Rusi, kada prebacuju vozilo iz postrojbe A u postrojbu B, prebacuju i vozača koji duži vozilo, jer samo ga on zna "u dušu". U uputstvu za uporabu je pisalo kako je vozač tijekom slobodnog vremena dužan pritezati vijke na karoseriji.

Imao je zanimljivo rješenje na kileru: poluga za ispuštanje vode iz sustava, tako da ste za nekoliko minuta mogli isprazniti vodu u slučaju očekivanog zahlađenja.

Što se tiče potrošnje, 10 l / 100 km je nedosanjana želja.

Istina, van puta je car, ali generalno je poluproizvod. Vidio sam i konverziju UAZ-a s Mercedesovim djelovima, kako je to dobar auto (od mercedesa je ostala samo karoserija, a od Užasa iskorištena samo karoserija i podvozje, čak je i ABS prebačen, sjedala, klima...).

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #21 u: 03 Ožujak , 2015, 22:55 »
Dobra je Toyota, al dobra je i tetaaa  :opa:


*

Offline Preppy

  • *
  • 3949
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #22 u: 04 Ožujak , 2015, 09:18 »
haha... Vidim da je i prikladno oblečena tetica za šumu. Dobro da ju nije neki majmun zaskočio  :vertex_Schild_Smiley_LOL1:

*

Offline zlipa_tuljak

  • **
  • 38
  • 2
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #23 u: 04 Ožujak , 2015, 09:43 »
Pa ima čizme...  :D
who dares wins

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #24 u: 04 Ožujak , 2015, 13:15 »
tako je ima čizme i Toyotu  :voznja: :D :D

*

Offline zlipa_tuljak

  • **
  • 38
  • 2
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #25 u: 04 Ožujak , 2015, 14:33 »
Moj mali kamionček

who dares wins

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #26 u: 04 Ožujak , 2015, 14:38 »
Kaj je to Patrol ???

*

Offline zlipa_tuljak

  • **
  • 38
  • 2
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #27 u: 04 Ožujak , 2015, 14:47 »
Je, Y60 model.
Lift kit OldMensEmu I 35" gume.
who dares wins

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #28 u: 04 Ožujak , 2015, 15:00 »
uff strojcina i pol, jos da je TD42 4.2 turbo dizel nutra ... pravi kamion  :smiley_emoticons_ugly-dance:

*

Offline zlipa_tuljak

  • **
  • 38
  • 2
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #29 u: 04 Ožujak , 2015, 15:07 »
Nažalost nije 4.2 Turbo, ali je šest cilindtični 2.8 turbo intercooler, da dodatnim ventilatorom za upuhivanje zraka u intercooler pri malim brzinama (čitaj uzbrdica na blatnom putu u šumi).  :facepalmxd:
Možeš zaboraviti više od 140 po autocesti, ali zato će proći sve kaj mu ja mogu servirati.
who dares wins

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #30 u: 04 Ožujak , 2015, 15:13 »
nema nis manje momenta od 4.2  :thumbs: al je potrosnja razlika nebo i zemlja .. ma netrebas vise od 140 km/h ... rijetko kad se i sa autom vozim vise po auto cesti ... nema potrebe  :D

Ja bi stavil na njega jos krovni usis zraka i onda moze u metar i nekaj duboku vodu  :D ... ma to je tenk, ja bi sebi uzel nekaj takvog .. gledal sam pick upove, al su skupi navare ili L200 a i regat se moraju na teretna vozila, pa sam gledal Pajere bas

*

Offline zlipa_tuljak

  • **
  • 38
  • 2
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #31 u: 04 Ožujak , 2015, 15:25 »
Ja sam prije imal Navaru. Razlika je kaj Patrol ima serijsku blokadu diferencijala, a kod Navare je nema. Osim toga Patrol je puno boljih terenskih svojstava (širi je, zadnji korači su pomaknuti prema kraju),  ima puno veći rezervoar za gorivo, ja ima 3 cucka pa mi je ovo bolje jer mogu staviti boksove u prtljažnik I da im nije hladno.  U Navari je prtljažnik fizički odijeljen I nema grijanja tak da je to bezveze kad je jako hladno. I kod Navare moraš paziti jer je tek model D40 došao sa pravom veličinom zadnje klupe. D22 ima neki plitku kupu koja je izraziot neudobna za sjediti.
L200 viđam gradom I znam da su ljudi zadovoljni, putnička kabina je nešto veća ali mi se čini da je prtljažnik manji.
Za registraciju Navare ti je osiguranje niže ali cestarina veća tak da si tu negdje.

Kaj se tiće prolaska kroz vodu za sada nisam imao problema (razmišljam o Snorkelu) jer mi je auto izrazito visok. Kotaču su 35" to je cca 90 cm. poklopac motora je skoro na metar I pol od zemlje.

Usporedi visinu s drugim autima  :thumbs:
who dares wins

*

Offline Preppy

  • *
  • 3949
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #32 u: 04 Ožujak , 2015, 15:55 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
Moj mali kamionček
:opa: :opa: :opa:

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #33 u: 11 Ožujak , 2015, 16:51 »


moze moze  :opa:  :opa: , samo je skup ko kuga .. jako me privlaci taj Wrangler, jer dosta podsjeca na starog Willysa, a to mi je pak najdrazi terenac  :D
« Zadnja izmjena: 11 Ožujak , 2015, 16:53 od Gorštak »

*

Offline Preppy

  • *
  • 3949
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #34 u: 25 Lipanj , 2015, 14:42 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
Ja sam prije imal Navaru. Razlika je kaj Patrol ima serijsku blokadu diferencijala, a kod Navare je nema. Osim toga Patrol je puno boljih terenskih svojstava (širi je, zadnji korači su pomaknuti prema kraju),  ima puno veći rezervoar za gorivo, ja ima 3 cucka pa mi je ovo bolje jer mogu staviti boksove u prtljažnik I da im nije hladno.  U Navari je prtljažnik fizički odijeljen I nema grijanja tak da je to bezveze kad je jako hladno. I kod Navare moraš paziti jer je tek model D40 došao sa pravom veličinom zadnje klupe. D22 ima neki plitku kupu koja je izraziot neudobna za sjediti.
L200 viđam gradom I znam da su ljudi zadovoljni, putnička kabina je nešto veća ali mi se čini da je prtljažnik manji.
Za registraciju Navare ti je osiguranje niže ali cestarina veća tak da si tu negdje.

Kaj se tiće prolaska kroz vodu za sada nisam imao problema (razmišljam o Snorkelu) jer mi je auto izrazito visok. Kotaču su 35" to je cca 90 cm. poklopac motora je skoro na metar I pol od zemlje.

Usporedi visinu s drugim autima  :thumbs:

Jeli tko od tvojih offroad kompanjoja vozi Mitsubishi Pajero? Ja si razmisljam o kupnji Pajera..

*

Offline Preppy

  • *
  • 3949
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #35 u: 25 Lipanj , 2015, 14:45 »
Zapel sam za Pajera 3. generacije 3.2 Dizela...


*

Offline poljičanin

  • *
  • 1769
  • 16
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #36 u: 25 Lipanj , 2015, 21:22 »
S koliko nula se piše riječ Pajero?

*

Offline DF_zgb

  • ***
  • 146
  • 5
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #37 u: 25 Lipanj , 2015, 23:14 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
jako me privlaci taj Wrangler, jer dosta podsjeca na starog Willysa, a to mi je pak najdrazi terenac  :D

I meni je to jedan od prvih na wishlisti!
Ako sve prođe kako planiram mogao bi jedan sletjeti u garažu za godinu i pol.

Trenutno za prevoz povremeno koristim Hondu CR-V 97 godište i nemam apsolutno nikakvih zamjerki. Prošli smo Velebit, Papuk/Psunj, Dalmaciju, Liku bez ijednog problema.
Čak smo i malo offrodali po Sljemenu po putićima i stazama i bome je prošla kroz mulj visine do tablica bez problema, jedino sam se jednom skoro izvalio na bok kod jednog uspona ne videći panj...

Mislim da ne treba "patiti" za pravim offroad zvjerima tipa Landrover, Landcruiser ... jer većinom vremena se budete vozili po makadamima ... jedino auto treba imati 4x4 pogon i biti povišen od tla.
Isto tako takav auto ćete vrlo vjerojatno koristiti i za vožnju po gradu/cestama pa ipak treba imati i određeni stupanj udobnosti.
Stvari kao bull-bar, roll-bar, winchevi i ostalo su ipak za "profiće" koji imaju i teoretska znanja i posebno love i vremena za ludiranje po terenu.

I da ne zaboravim,
odmah se pomirite da bu auto skroz izgreban prvi puta kada ozbiljno krenete u offroad :)
Ja sam Hondu na Sljemenu propisno izgrebao na obje strane provlačeći se kroz granje/žbunje, nije to bilo skroz do lima ali se vide linije od granja po bokovima auta.
« Zadnja izmjena: 25 Lipanj , 2015, 23:18 od DF_zgb »

*

Offline Preppy

  • *
  • 3949
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #38 u: 26 Lipanj , 2015, 09:20 »
Pajero je cak i jedan od jeftinijih offroadera u tom segmentu (2005-2006 godina). Ja idem u 8. mj u Dojcland si kupit drugi auto. Buduci da sam do sad imao VW Lupo, navozio sam se ga i prokleo svaki puta kada sam morao sklapat siceve da stavim boks za psa unutra. I jos sam ga spustio u ludim mladim danima, tako da po zagorskim cestama sam se nadroncao dosta... Tvrdi ko kamen. Lijepo je na autocesti, lezi ko dasks al po selskim putima izgubis zivce.
Treba mi velik auto, da u njega bez problema mogu strpat boks i outdoor stvari. I da nemam brige kuda da stavim stapove za ribolov. Po mogucnosti da mogu s njim i po terenu. Makadan, da, i mozda i sumski putevi. I vec izbor sve manji. Po mogucnosti da nije preko 150 000km, da je dizel, da ne kosta vise od 7 soma eura, i da nije stariji od 10 godina. I vec smo suzili moguci izbor. Kada gledam po mobile.de kaj svabi nude, odabir odma padne na Pajero. I kaj citam po internetu o tom autu, on je medu prvim offroaderima.  :voznja:

*

Offline DF_zgb

  • ***
  • 146
  • 5
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #39 u: 02 Kolovoz , 2015, 19:30 »
Danas vidio dobru off-road pilu :)

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi