Ultimativni automobil za offroad

  • 65 replies
  • 7575 views
*

Offline poljičanin

  • *
  • 1709
  • 15
Ultimativni automobil za offroad
« u: 21 Veljača , 2015, 15:32 »
Evo tema za odmaranje mozga stvarima koje bi nam izvrsno pristajale, a nikada nam neće biti dostupne (milsim tko zna, ali trenutno...).

Automobil za kojeg nisam ni znao da postoji, a kako sam na poslu često u kontaktu s terencima (Lada Niva, G Mercedes, Land Rover Defeder i različiti pick-upovi) i pri tome mi je G Mercedes uvijek bio zakon, ovo mi je bilo živo otkriće: Mercedes Benz AMG 6x6 G63 .



Ne samo da ima pogon naa sva kola nego je još i 6 x 6, twin-turbo 5.5-litara V8, 400kW, (536KS), $500,000 price tag.

Zvijer i monstrum za kojeg je Hummer dječja igračka.

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi


*

Offline Preppy

  • *
  • 3875
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #1 u: 21 Veljača , 2015, 15:46 »
Dobar je ovaj merđan... Ali mene više vuče na ovako nešto:


ali onda s ovakvim  :D


*

Offline poljičanin

  • *
  • 1709
  • 15
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #2 u: 21 Veljača , 2015, 15:56 »
Nekako mi se čini da bi ti sa svojima morao u temu Kampiranje.  :opa:

*

Offline Preppy

  • *
  • 3875
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #3 u: 21 Veljača , 2015, 18:32 »
Hehe da! Ma meni su rusi najbolji, oni nepoderivi URAL kamioni s kojima vuku trupce po 2 meternom blatu u Sibiru ili se voze kompletno pod vodom. Samo je prevelik to kamion za Zagorje, tu su puti svi vuski, bi prvo moral iti s bagerom proširavat.


[/youtube]
« Zadnja izmjena: 21 Veljača , 2015, 18:40 od CroPrepper »

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #4 u: 21 Veljača , 2015, 18:33 »
Dobar je ovaj G, cital sam u auto reviji o njemu i gledao na Top Gearu reportazu kad su ga testirlai


Ali Marauder je jos bolji, ni mina protutenskovcska mu nemre nis  :D malo ga ogrebe samo



« Zadnja izmjena: 21 Veljača , 2015, 18:35 od Gorštak »

*

Offline Preppy

  • *
  • 3875
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #5 u: 21 Veljača , 2015, 18:45 »
 :vertex_Schild_Smiley_LOL1: :vertex_Schild_Smiley_LOL1:
Kako ovog Maraudera ljudi gledaju, pogotovo kad je ova dva talijana spljoštil  :vertex_Schild_Smiley_LOL1: Zakon. Tenk jednostavno.
Ali mislim da bi na terenu brzo zaglavil u blatu jer je pretežak za dvije osovine

*

Offline Preppy

  • *
  • 3875
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #6 u: 21 Veljača , 2015, 18:50 »
Ali ipak... ovo je neprocjenjivo


*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #7 u: 21 Veljača , 2015, 18:53 »
Ma taj ne staje nigdje  :D kakvo blato kakva kaljuza hehhe ... najbolje kad ide u mekdonaldns  :facepalmxd: :vertex_Schild_Smiley_LOL1: :vertex_Schild_Smiley_LOL1:


Najveci problem na terenu je kad auto sjedne sa podnicom "trbuhom" na pod, blato kaljuzu, onda mu se kotaci pocnu na prazno vrtet i mos se slikat ... stal bu svaki terenac kamion bilo kaj ... isto sam jednom gledal neki test tih terenacabas su to pokazivali

Ma kaj su napravili tom kamionu da mi je znat  :-o ... za nase uvijete najbolja je Lada Niva ili Land Rover Defender 90 moze i 110 ajde  :thumbs:

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1709
  • 15
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #8 u: 21 Veljača , 2015, 19:32 »
Za vrijeme rata smo imali tri ZIL-a s širokim njuškama, moćno vozilo koje je izvlačilo tamo gdje 150-tka nije mogla, ali sve se plaća: po normalnoj cesti je trošio 60 litara benzina.

Onda sam se nekom prigodom vozio u MAN-u 8x8, neka inžinjerijska bojna s kontinenta ih je imala 2, pa da vidiš tek odna što je to stroj.


*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #9 u: 21 Veljača , 2015, 19:53 »
Da ZILovi su opasni, samo to nemreš napojit kolko troši i još nisu dizelaši nego benzinci ... zato ih baš i nije bilo puno, više su Kamaze i Tatre furali

Evo slika od mog oca iz Rata, slikano u Lučkom kad su išli u Istočnu Slavoniju ... tatra 813 8x8 i vuće top 130 mm


Veli da taj kamion nije nigdje stal, išel je ko lokomotiva veli da su s njima i tenkove uništene izvlačili



*

Offline DF_zgb

  • ***
  • 146
  • 5
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #10 u: 23 Veljača , 2015, 01:36 »
Ja bi ovak nekaj, 4x4 i još amfibija - Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #11 u: 23 Veljača , 2015, 13:21 »
Nije los ni malo .. ma ja bi i sa Wrenglerom povisenim bil zadovoljan da je 2.5 tdi nutra milina  :bravo:

*

Offline Preppy

  • *
  • 3875
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #12 u: 23 Veljača , 2015, 14:03 »
Ma da i onda se furas ovak:


Evo da pridonosim temi. Moj favorit i da imam nesto pare ja bi ga uzel. Mozda kad tad. Jeftin, jednostavan, pre dobar! LADA NIVA

« Zadnja izmjena: 23 Veljača , 2015, 14:14 od CroPrepper »

*

Offline DF_zgb

  • ***
  • 146
  • 5
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #13 u: 24 Veljača , 2015, 14:44 »
Radije uzmi Suzuki Jimnija, ak najdes rabljnog u dobrom stanju. Puno kvalitetniji auto a moze sve kaj i Lada.


Poslano s moba

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #14 u: 24 Veljača , 2015, 15:15 »
Samo je puno manji Jimi ... Lada je bolja,prostranija i ima opcija nadogradnje i ubacivanja dizelskog motora dobiš strojčinu i pol ... vidio sam par konverzija od kolege jednog kaj se bavi off roadom

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1709
  • 15
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #15 u: 24 Veljača , 2015, 20:22 »
Iz iskustva ljudi koji su koristili Lade Nive s naknadno ugrađenim diesel motorima: jako dobro rješenje do onog dana kada se, tijekom vožnje, motor odvoji od karoserije i uz odgovarajuću zvučnu kulisu, kao i svjetlosne efekte, izazove napad panike kog izbezumljenih suputnika i doživotne traume kod vozača. Iskustva su od međusobno neovisnih svjedoka s različitih strana RH. Svi motori su bili Peugeotovi dieseli, kažu da taj neki njihov motor jako dobro pristaje Nivi.

*

Offline Preppy

  • *
  • 3875
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #16 u: 24 Veljača , 2015, 20:38 »
Sad neznam zašto bi ugrađivao opće dizelaša? Niva sigurno nije vozilo za svaki dan. Meni se sviđa jednostavnost, nepoderivost, veoma nadprosječni mobilitet u terenu i mislim da nema ništa elektronike u njemu (radi EMP).

Polji, sviđa mi se tvoja artikulacija hahaha. Frend skoro poginuo sa Ladom, zablokirao mu ležaj na prvom kotaču naprijed desno. Radi toga što je vozio ripnaste offroad gume nije čuo da mu ležaj struže. Srećom nije bilo prometa u susret inače bi nadrapao...

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #17 u: 24 Veljača , 2015, 20:57 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
Iz iskustva ljudi koji su koristili Lade Nive s naknadno ugrađenim diesel motorima: jako dobro rješenje do onog dana kada se, tijekom vožnje, motor odvoji od karoserije i uz odgovarajuću zvučnu kulisu, kao i svjetlosne efekte, izazove napad panike kog izbezumljenih suputnika i doživotne traume kod vozača. Iskustva su od međusobno neovisnih svjedoka s različitih strana RH. Svi motori su bili Peugeotovi dieseli, kažu da taj neki njihov motor jako dobro pristaje Nivi.

Cuo sam i citao po forumu brdo prica na te teme, neki imaju losa iskustva nekima se i dan danas kotrljaju Nive bez ikakvih problema, stvar je u konverziji koju napravis i kako napravis ... obicno se rasipaju reduktori i getribe, ponekad i krizevi na kardanu ... Tak da uz SWAP motora obicno ide i ojacanje karoserije (tzv duplo varenje) jer je dizel motor tezi od benzinca Ladinog, uz to ide i dorada nosaca motora da se nebi odvajalo kak sam kazes od karoserije itd. itd. Uglavnom ko je got dobro napravio nije imao problema ... i obicno je to peugeotov 1.9 dizelas oznake XUD9 nepoderivi dizelas od PSA grupacije isel u Citroene i Peugeote

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
Sad neznam zašto bi ugrađivao opće dizelaša? Niva sigurno nije vozilo za svaki dan. Meni se sviđa jednostavnost, nepoderivost, veoma nadprosječni mobilitet u terenu i mislim da nema ništa elektronike u njemu (radi EMP).

Polji, sviđa mi se tvoja artikulacija hahaha. Frend skoro poginuo sa Ladom, zablokirao mu ležaj na prvom kotaču naprijed desno. Radi toga što je vozio ripnaste offroad gume nije čuo da mu ležaj struže. Srećom nije bilo prometa u susret inače bi nadrapao...

Preppy nije stvar za svaki dan ili ne, ne radi potrosnje i onako Vecina Niva ima ugradjeni LPG plinsku instalaciju, dizelske motore ubacuju radi veceg momenta motora, na terenu se bolje pokazuje dizelas nego benzinac ... kaj se tice voznje, nije isto vozit dizelasa na 1500-2000 okretaja, ili benzinca isto tako na 4000-5000 okr. I dizelasi su opcenito jaci motori izdrzljiviji, ne pricamo o ubrzanjima i krajnjim brzinama ..

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #18 u: 24 Veljača , 2015, 21:00 »
I ove nove Nive cak niti ne trose puno od kada su ubacili direktno ubrizgavanje, samo uz to ide i elektronika koja je pokazala jako losom, bobina skupa a odlazi sam tak pa vecina vozi na 3 cilindra  :D :facepalmxd:

Nema do fergazera  :D

*

Offline Preppy

  • *
  • 3875
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Ultimativni automobil za offroad
« Odgovori #19 u: 24 Veljača , 2015, 21:08 »
Čim jednostavnije tim bolje. Ovi UAZ mi se također sviđaju.
[/YouTube]

Via Tapatalk