Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima

  • 22 replies
  • 2390 views
*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« u: 24 Studeni , 2016, 12:16 »
Ovako nešto:


*

Offline Lakeman

  • ****
  • 888
  • 0
  • Spol: Muški
Odg: Odg: Mobilno skloniste
« Odgovori #1 u: 24 Studeni , 2016, 14:58 »
Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
Ovako nešto:


SHERP je zakon! Koliko sam shvatio, nema volan koji okreće kotače. Upravlja se kao tenkovskim gusjenicama.
Ono sto je fora je to da je to samo 1.5 dizel motor od 44 konja. :)
Goriva stane 58 litara u tank ili dodatno stane (pazi sad ovo) u svaku gumu jos po 50 litara goriva.  :LOL:

I moras svakih 50 radnih sati raditi mali servis  :jao:
"The More You Know, The Less You Carry"  - Mors Kochanski

*

Offline Bushcraft Wolf

  • ****
  • 860
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Odg: Mobilno skloniste
« Odgovori #2 u: 24 Studeni , 2016, 17:14 »
I kako je to zakon?? Budeš nonstop šarafao...hehehe
The world is big and I want to have a good look at it before it gets dark...

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Odg: Mobilno skloniste
« Odgovori #3 u: 24 Studeni , 2016, 20:49 »
Tipično ruski, ne znam da li se tko od vas sreo s UAZ-om...



...koji u rukama HV nije baš prelazio previše kilometara, međutim, kod Rusa je. Naime, u uputstvu  za korisnike piše da vozač mora u slobodno vrijeme pritezati vijke na vozilu, održavati sve potrošne djelove, vozilo je dužio i vozio samo jedan vozač (ujedno i mehaničar), dok je kod nas, za za vrijeme rata, vozio komu je trebalo. A ljudi su nenavikli na takav stupanj održavanja, što je dovodilo do čestih otkaza. Ono što svima ostaje u sjećanju je mehanički volan i prebacivanje polugicom s jednog rezervoara na drugi...  ...ako se sjetiš prije nego što si ostao bez goriva...

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #4 u: 24 Studeni , 2016, 21:17 »
Rusi/sovjeti su bili poznat i po izradi neobičnih vozila visoke prohodnosti, u prvom redu zbog ogromne zemlje s rijetkim prometnicama, a i one u kišno vrijeme izgledaju ovako:


cesta Moskva - Jakutsk

Drugi razlog je bila izolacija zemalja Varšavskog pakta od globalnih (u to vrijeme Zapadnih) tokova. Tako je nastalo i ovo neobično vozilo GAZ 3409, popuarno zvan "Bobr".






Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
« Zadnja izmjena: 24 Studeni , 2016, 21:30 od poljičanin »

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #5 u: 24 Studeni , 2016, 21:22 »
Drugo zanimljivo vozilo, amfibija, GAZ 46 MAV, san je svakog primorca:














Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
« Zadnja izmjena: 24 Studeni , 2016, 21:27 od poljičanin »

*

Offline Bushcraft Wolf

  • ****
  • 860
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Odg: Mobilno skloniste
« Odgovori #6 u: 24 Studeni , 2016, 21:36 »
Imao sam priliku često se vozati s UAZ-om...kolega ga je imao...nonstop je nešto čačkao po njemu... nekoliko puta se zaboravilo na rezervoar...
Mi smo ga uvijek zezali da na svakom semaforu mora raditi generalku...on je uvijek govorio da je to hrpa nedoradenog metala s dušom koja ti se uvuče pod kožu...

Ali zanimljiva stvar, nikad nas nije ostavio u polju ili šumi... 

Kod nas nisu pravili previše km upravo zbog onoga sto si rekao,drndao ih je svatko...i kod nas se iskreno rečeno vozila ne održavaju redovito...a ovo traži redovitu pažnju...
The world is big and I want to have a good look at it before it gets dark...

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #7 u: 24 Studeni , 2016, 21:46 »
Povijesni uzori GAZ-a 46 MAV su bili:

Škoda 972 (MOŽ-2)



Ford GPA '1942–43





*

Offline Lakeman

  • ****
  • 888
  • 0
  • Spol: Muški
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #8 u: 26 Studeni , 2016, 13:04 »
Super kombinacija: Nissan Titan with Lance 650 camper


Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi
"The More You Know, The Less You Carry"  - Mors Kochanski

*

Offline Gorštak

  • *****
  • 3279
  • 10
  • Spol: Muški
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #9 u: 27 Studeni , 2016, 20:31 »
SAD trziste jel??

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk


*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #10 u: 27 Studeni , 2016, 22:44 »
Ovo vozilo je možda jedino ono koje bi Obarbar mogao koristiti nakon katastrofe i dugotrajno s njim krstariti, jer zbog amfibijskih svojstava i velike prohodnosti ne bi morao pratiti putove, ZIL 49061.



Godine 1975., tvrtka ZIL razvila je novi niz amfibijskih vozila za pretraživanje i evakuacije za spasilačke postrojbe sovjetskog ratnog zrakoplovstva, za potrebe svemirskog programa, koji bi zamijenio zastarjeli PEU-1 , a uskoro je dobio i neslužbenu ime "Blue Bird". Ove amfibije su prilagođene za korištenje u različitim klimatskim zonama, s visokom razinom prašine, jakim vjetrom i valovima visine do 0,5 m, mogu se prevoziti željeznicom, transportnim zrakoplovima i helikopterima. Nova serija uključuje dvije verzije - teretna verzija ZIL 4906 i putnička verzija tvrtki ZIL 49061. Oboje su imale identičan dizajn sa zatvorenim zaobljenim trupom od stakloplastike, aluminijskih okvira i tradicionalnih on-board prijenosa.

Teretna inačica ZIL 4906 je bio 3,5 tonsko amfibijsko vozilo s posadom od četiri člana i zavarenom aluminijskom teretnom platformom, a imao je hidrauličnu dizalicu. Druga inačica ZIL-4906 je pogonjena 4-vero cilindričnim 150 KS jakim benzinskim motorom, i s dva propelera. Putnička inačica ZIL 49061 s posadom od tri člana razlikovala se, od teretnog, zatvorenom putničkom kabinom. Kabina se koristi za prijevoz spasilačkih timova na astronaute prilikom slijetanja, pružajući im medicinsku skrb i sve potrebno za rad i slobodno vrijeme. Bilo je 10 sjedećih mjesta ili 6 posteljnih mjesta u putničkom prostoru, koji je opremljen s grijanjem i klimatizacijom, medicinskom i posebnom opremom, sustavom GLONASS i drugim uređajima.

Masa praznog teretnog je  8450 kg i putničkog vozila  je  i 8310 kg, odnosno, ukupna dužina s dizalicom - 9250/8650 mm, širina - 2670/2582 mm, visina - 2944/2510 mm. Maksimalna brzina na cesti - 56 i 75 km/h, na površini - 8-9 km/h. Dvanaest ZIL-ova 4906 i šesnaest  ZIL-ova 49061 proizvedeni su do 1991.





*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #11 u: 27 Studeni , 2016, 23:11 »
Postoji i jedno interesantno vozilo, njemačko iz WWII, amfibijska buba, VW Schwimmwagen 166.




















...opremljen nastavcima za kretanje po snijegu.

« Zadnja izmjena: 28 Studeni , 2016, 17:01 od poljičanin »

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #12 u: 01 Ožujak , 2017, 10:48 »
Kako se danas ide i u smjeru svakakvih ekscentričnih ludih igračaka za bogate, pojavio se i ovaj stroj:



Iako nalikuje vojnim vozilima, ovo to nije, pogoni ga zvijer od 600 KS, ograničena produkcija za ekstremno bogate, Ripsaw EV2:



Ovo je vjerojatno i dodatna oprema.











Neregistriranim korisnicima zabranjen je pristup poveznicama i slikama. Registriraj se ili Prijavi

*

Offline Okibex

  • ****
  • 1023
  • 11
  • Spol: Muški
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #13 u: 01 Ožujak , 2017, 16:08 »
Looks like Batmobile to me  :neznam:
Trust me, I\'m an engineer

*

Offline blinddog

  • *
  • 437
  • 14
  • Spol: Muški
  • VKV brico
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #14 u: 02 Ožujak , 2017, 08:38 »
Za odlikaše
CB 328CT001
BE SMART - GET PREPARED

*

Online Preppy

  • *
  • 3909
  • 19
  • Spol: Muški
  • Osnivač
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #15 u: 02 Ožujak , 2017, 09:22 »
Nekak mi ta špica naprijed na autu izgleda velika, mislim da bi se ja s tim popikaval po terenu

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #16 u: 02 Ožujak , 2017, 14:10 »
Probija se kroz snježne nanose, grmlje i sl. Tenk može kroz snijeg koji je visok koliko i visina od tla do tijela, ovim špicom može probijati snijeg i nabacivati ga ispod gusjenica, te tako povećati prohodnost.

Kako je riječ o gusjeničaru bez oklopa, pritisak na tlo po jedinici površine vjerojatno je manji od bicikla.

*

Offline Okibex

  • ****
  • 1023
  • 11
  • Spol: Muški
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #17 u: 03 Ožujak , 2017, 13:19 »
Sad čekamo deluxe edition sa oklopom, 120mm topom i 12.7mm strojnicom...za piknike, naravno
Trust me, I\'m an engineer

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #18 u: 03 Ožujak , 2017, 13:30 »
Za one koji to kupuju, nema potrebe za tim, to radi Crna voda, oni su više zainteresirani za dopunsku opremu na drugoj slici, doduše, dobar dio tih je izopačen, pa ne bi bilo zadovoljno ponuđenim spolom.

*

Offline poljičanin

  • *
  • 1756
  • 16
Odg: Neobična vozila za kretanje u terenskim uvjetima
« Odgovori #19 u: 22 Kolovoz , 2017, 15:22 »
Kako je za SSSR u njegovo doba bio najveći problem, što se tiče kretanja van putova, snijeg, tako su razvili plejadu različitih vozila koja su se kretala po snijegu. Najneobičniji pogon je bio na ZIL-ovima, koji su se kretali na dva vijka s rotiranjem u suprotnom smjeru.

Osim po snijegu, ova vozila su se pokazala jako prohodnim i u močvarama.

ZIL-29061




ZIL-4904